2024./2025. m.g. Ekoskolas programmā iestādes gada tēma – Enerģija
Ekopadomes sastāvs:
vārds,uzvārds |
amats/klase |
Dace Zaļaiskalne |
Ekoskolas koordinatore/Dabaszinību, bioloģijas un ķīmijas pedagogs/Dabaszinātņu mācību joma |
Sanita Vilciņa |
Latviešu valodas un literatūras pedagogs/Valodu mācību jomajomas |
Dzintra Ceple |
Sākumskolas un ģeogrāfijas pedagogs, deju kolektīva vadītāja/Sākumskolas mācību joma |
Andra Kalniņa |
Sākumskolas, sociālo zinību un vizuālās mākslas pedagogs/Sociālā un pilsoniskā mācību joma |
Inga Bukovska |
Datorikas pedagogs/Audzinātāju mācību joma |
Guna Muceniece |
Direktora vietniece saimnieciskajā darbā |
Inga Andersone |
Direktora p.i. |
Sabīne Fjodorova |
9.klase |
Raimonds Artūrs Galviņš |
9.klase |
Linda Melānija Alsvika |
8.klase |
Anna Vintermane |
8.klase |
Alise Ieva Briede |
8.klase |
Pauls Fjodorovs |
7.klase |
Melānija Sovere |
7.klase |
Agija Romanovska |
6.klase |
Kristiāns Caune |
6.klase |
Endijs Stapulionis |
5.klase |
Kristīne Kokoreviča |
5.klase |
Kristaps Daniels Alsviks |
5.klase |
Martins Bukovskis |
3.klase |
Jēkabs Plauka |
3.klase |
Rolands Džēriņš |
3.klase |
Ekoskolas mērķi
💡Pievērst skolēnu uzmanību dažādu enerģijas ražošanas veidu saistībai ar vides problēmām.
💡 Samazināt nelietderīgu enerģijas patēriņu skolā ar vienkāršiem enerģijas taupīšanas pasākumiem bez lielām izmaksām.
💡 Parādīt skolēniem saistību starp enerģijas un finanšu taupīšanu.
💡 Apsvērt alternatīvu enerģijas avotu izmantošanu, kur tas iespējams.
Mācību mērķi
Skolēni var:
🧐 uzzināt par atjaunojamiem un neatjaunojamiem dabas resursiem;
🧐 uzzināt par enerģijas iegūšanu, pārveidošanu un taupīšanu;
🧐 savākt, apstrādāt un pasniegt datus dažādās formās, izmantojot informācijas un komunikāciju tehnoloģijas;
🧐 izteikt priekšlikumus efektīvai enerģijas izmantošanai skolā;
🧐 uzstāties ar referātiem u. c. priekšlasījumiem par enerģijas patēriņa samazināšanas iespējām dažādu auditoriju priekšā;
🧐 sadarboties kopīga mērķa realizēšanai.
Rīcības plāns: